4.7.11

Sayu dan sebak..

Salam,

Alhamdulillah. Masih lagi dapat bernafas pada hari ni. Datang seawal pagi sebelum pukul 7.30 memang rasa segar tu lain macam la.

Ok, pagi-pagi ni datang, aku blogwalking ke blog kawan-kawan dulu. Aku tau ada antara blogger dah pun buat entry mengenai sahabat kita NORMA yang mengidap penyakit brain tumor stage 4.

Kalau korang yang masih tak tau lagi, boleh baca kisah NORMA di blog ini. Bacalah kisah NORMA ini, sungguh aku cukup terasa apatah lagi dia punya anak yang masih kecil lagi. Tak terdaya aku nak teruskan sebenarnya. Besarnya dugaan yang Tuhan beri pada insan yang bernama NORMA ini.

Bagi aku yang dah bergelar ibu, mungkin hati ini cepat rasa sayu bila nengok muka anaknya yang masih tak mengerti apa-apa lagi..

Kisah ini benar-benar buat aku perlu mensyukuri apa yang aku miliki. Sesungguhnya Tuhan Maha Berkuasa..Mudah-mudahan insan yang bernama NORMA ini akan diberi kekuatan untuk melawan penyakitnya dan cepat sembuh untuk melihat pembesaran anaknya..AMIN..

Baca di sini yea...

3 comments:

  1. Akak sempat baca Sabtu tu di hotel, mmg sebak...kagum dengan ketabahan suaminya..

    ReplyDelete
  2. aah la kak..kita dah khatam dah baca semua ni..sedihnya tak terkata la..

    ReplyDelete
  3. uiii...gugur gak air mata aku kat opis ni baca...tak terkata...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...