10.7.11

Emosi yang terganggu

Salam,

Dah makan tengahari? Aku pun baru je lepas, makan lauk ikan sweet sour je..

Hari ni tak larat nak baca paper. Selalu bersungguh je aku nak baca paper sampai abis dari muka ke muka, tapi hari ni sebaliknya..

Muak nak baca pun ye gak. Malu, menyampah, bosan, sakit hati semua ada. Nak hilangkan stress, baca jela gosip hiburan tu, bagi ringan-ringankan kepala yang memang sedia pening.

Sejak hari jumaat hari tu, aku punya emosi macam tak stabil la..Rasa terganggu, rasa tak sedap. Rasa nak marah, sakit hati...tak tau sebab apa..

Bila dah tertekan sangat, aku cuba diamkan diri, istigfar banyak-banyak. Abah aku kata, kalau diri tengah marah maksudnya syaitan ada banyak kat keliling aku ni, so kena muhasabah diri dan ingat Tuhan selalu.

Oklah, nak pergi gunting rambut ni, dah rimas..huhu.

Tata..:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...