19.7.11

Selalu buat aku tersenyum dan tersengih

Salam,

Tiap pagi aku confirm akan tersenyum bila on the way ke tempat kerja. Pak guard UTHM mesti fikir yang aku ni suka sangat pergi kerja dan tak sabar nak buat kerja..Padahal dia tak tau yang aku dok senyum dan tersengih-sengih pasal dengar ni;


Memang boleh buat aku ceria la pagi-pagi. Lain orang lain radio pilihan kan..Sebenarnya aku ni fleksibel. Tak kisah radio mana pun. Tapi macam dah set dah, kalau dalam kereta mesti bukak Hot FM. Sesekali nak layan retro, bukaklah Sinar pulak.

Yang aku suka Hot FM pagi-pagi ni bila ada segmen Panggilan Hangit..Mungkin ada yang tak suka, tapi aku suka pasal boleh dengar gelagat mereka yang dikenakan. Kat sinilah kita dapat dengar samaada seseorang individu tu penyabar ataupun tidak..Macam-macam perangai dah aku dengar..Lawak pun ada jugak.

Tak taulah kot kalau aku yang dikenakan panggilan hangit ni. Tak dapat bayangkan. Pasal aku ni agak kurang sabar..Dulu-dulu sangat penyabar la, tapi sekarang lebih pada baran dan agak tidak sabar..Huhu..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...