28.7.11

Malaysia boleh?


Salam,

Zara nak bergaya macam ni bila nengok pasukan Malaysia beraksi malam ni menentang Singapura..:)

Aku cakap kat zarif pagi tadi, "Ala, Malaysia mesti kalah la malam ni" Tiba-tiba zarif dengan semangat wajanya cakap, "Ibu ni belum nengok lagi, dah cakap kalah..kita kan orang Malaysia, mesti la sokong pasukan Malaysia.." Huhu..zarif bersemangat betul!

Takdelah, sebenarnya aku saja cakap kat zarif macam tu..Aku pun sebenarnya sokong pasukan Malaysia, tapi aku rasa macam Malaysia kalah la..huk..huk.. Walaupun sebenarnya aku sangat-sangat mengharapkan Malaysia menang..Go..go..go..Malaysia!!


2 comments:

  1. yeahh smangat ini yg kita mau la ibu hehe..go malaysia go! :)

    ReplyDelete
  2. @PinKy MoMMa

    ye betul..hope malaysia boleh buat yang terbaik!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...