12.7.11

Kenapa nak rasa monday blues hari ni?

Salam,

Pagi ni sungguh aku rasa berat nak bangun pergi kerja..Badan rasa sakit-sakit..Macam perlu sangat diurut..Lepas tu pulak, cuaca sangat la sejuk-sejuk gitu. Alhamdulillah, Tuhan turunkan hujan yang agak lebat pukul 3 lebih pagi tadi setelah melalui hari yang agak panas semalam.

Macam mana nak bagi semangat ni? Dahlah bos-bos pun takde ni, hehe (gelak riang - and it doesn't mean aku boleh bersukaria ok..at least aku boleh buat kerja dengan rasa tenang)

Takperlah, aku kena fikir positif..:) Sekurang-kurangnya ada semangat sikit pasal aku pakai lipstik kaler baru hari ni (hehe, cam poyo jer..). Ala, lipstik murah je kot..Lipstik silkygirl, beli satu, free satu.

 kenapa mesti nak test kat tangan?
susah betul nak buat pilihan ni..

Dah..jom mulakan buat kerja dengan rasa positif dan senang hati (pesanan untuk diri sendiri, huhu)..

**********

Eh, sebelum tu korang nengok tak Juvana malam tadi? Habis je nengok drama tu, aku post status ni ke facebook;


Adakah korang pun rasa macam apa yang aku rasa? Kata mrhubby, minggu depan episod akhir Juvana, so don't miss it!

3 comments:

  1. wah test lipstik ke u hehe..byk tul pilihan idaman kolbu ni ;)

    pssttt mmg skt ati tgk juvana smalam..sakit ati tgk si botak and da warden ;)

    ReplyDelete
  2. errr... malam tadi tak tgk TV pun... kul 9 dah tido... hehehehehe anyway selamat bekerja

    ReplyDelete
  3. @pinky momma-aah, tapi lipstik murah je, pasal beli satu free satu, mcam nak amik je semua..hehe

    queen teratai-awalnya tido..thank you, u too selamat bekerja okeh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...