7.7.11

Kalau teringat, sedekah al-fatihah

Salam,

Hari ni 7 Julai, merupakah hari lahir arwah mak mentua aku..Itupun mrhubby yang ingatkan. Dan hari ni jugak genap 71 hari dia meninggalkan kami semua..

Mrhubby bagitau kelmarin yang dia tiba-tiba teringatkan arwah mak dia..Aku cuma pesan kalau teringat sedekahkan al-fatihah..Yelah kan, anak mana yang tak rindu mak..:( Arwah mak pun pergi tiba-tiba tanpa sebarang pesan.


See, ni gambar abah dan arwah mak bersama menantu-menantunya termasuklah aku. Masa ni aku tengah mengandungkan zara 8 bulan..Kurus kan aku? hehehe..Untuk pengetahuan, aku menantu bongsu yea..

Insyaallah kalau takde aral, sabtu ni nak ziarah kubur mak..Semoga mak terus tenang di sana..Puasa dan raya tahun ni sudah pasti berbeza dengan tahun-tahun sebelum ni..:(

Al-fatihah..


4 comments:

  1. betul klu tingat sedekah fatihah jek :) alfatihah juga pada arwah

    ReplyDelete
  2. al-fatihah pada arwah mil huda

    ReplyDelete
  3. al-fatihah tuk arwah ayah mertua kamu..
    smoga rohnya di tempatkan di kalangan mereka yg beriman..insyaAllah sama sama kita doa ye..

    ReplyDelete
  4. pinkymomma-bukan ayah mertua, tapi mak mertua saya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...