20.7.11

Takde mood laa..

Salam,

Hari ni mood untuk berblogging memang terus ke laut pasifik..haha. Tak mampu nak blogwalking. Nengoklah bila keadaan dah tenang sikit nanti. Sekarang ni agak pening kepala. Tadi waktu rehat pergi ke hospital kejap nengok ayah mertua..Dahlah kat wad tu ramai pesakit, aku ni dahlah ada low blood, nengok ramai-ramai orang terus rasa pening..kang nanti aku pulak yang duduk hospital.

Biasalah kalau keadaan dah macam gini, agak huru hara sikit, paham jelah kan. Rasa diri pun dah macam tak terurus (tak terurus pasal harus berulang alik ke bandar)..huhu, tapi fikir positif..positif..positif..

Oh ya, keadaan ayah mertua aku - dia kena paru-paru berair. Doktor bagitau, yang lepas ni dia kena strictly control makan dan minum (especially air la). Dalam sehari kena makan dan minum tak lebih dari 1 liter..Hmm..so lepas ni aku dan yang lain-lain kena lebih alert..Kalau boleh biarlah ayah mertua aku sihat dan dapat berpuasa dan berhari raya bersama-sama..Mudah-mudahan..


4 comments:

  1. semoga allah beri kekuatan pada akak. insyaallah semua akan jadi baik semula..

    ReplyDelete
  2. Sama2 la kita berdoa semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  3. insyaallah baik la nanti org tua tu...biasalah bila dah tua2 ni macam2 datang mengadap....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...