11.7.11

Hospital muar, mi bandung & laksa johor


Salam,

Settle urusan checkup ayah mertuaku..Serius aku suka hospital muar, dari mula masuk hospital, stafnya mesra dan ramah tamah.

Tadi makan mi bandung kat satu tempat makan di muar. Patutnya suka dapat makan, kan? Tapi aku bengang ok..mau tak bengang pasalnya orang tu letak ayam dalam mi bandung..Gagal la, membunuh selera, tapi makan jela kan..Mi bandung yang sedap mesti guna daging..ermm...

Dan mrhubby ada tanya aku tadi, "B pandai masak laksa johor tak? Abang teringin makan laksa johor yang macam arwah mak buat.."

"Insyaallah, saya akan cuba.." (uhh, laksa johor tu, jangan main-main, ni bukan buat mihun sup ok, serius tak pernah buat lagi...)
Published with Blogger-droid v1.6.5

6 comments:

  1. rajinnya mengupdate.. saya rajin baca ajer... hehehe

    ReplyDelete
  2. besar pengorbanan dan pahala yang bakal kamu perolehi....

    PS: pelanggan kak pun suka mee bandung daging, hanya yang alah pada daging depa minta ayam...

    ReplyDelete
  3. miss..........
    ayu tadi ada komen kan>

    ReplyDelete
  4. queen teratai- terima kasih sebab sudi baca..
    big daddyz-ohh, seram nak mencuba ni..
    ayu-insyaallah, terima kasih..tapi saya tak suka mi bandung dengan ayam..tq sebab sudi komen..:)

    ReplyDelete
  5. wahhh kena geledah blog mat gebu ni hehhe..
    slmt mencuba ;)

    syukur dpt menantu yg baik hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...