5.7.11

Drama Tahajjud Cinta

Salam,

Dah lama rasanya aku tak dok melekap depan tv setiap hari jumaat malam sejak berakhirnya drama Nur Kasih dua tahun lepas..(Kecuali nengok Maharaja Lawak je baru-baru ni..hehe). Rasanya drama-drama selepas Nur Kasih tu agak kurang menyengat la..so aku memang ternanti-nanti drama terbaru yang bakal buat aku tak mau ke mana-mana..

Tak sabar ni...8 Julai nanti, sama-samalah kita nengok drama terbaru ni arahan Erma Fatima..Dahlah ada Remy Ishak, Shah Jaszle (walaupun ada banyak kontroversi, tapi aku suka lakonan dia), ada Fazura yang cantik sangat bertudung..Senang kata ada banyak pelakon yang berkaliber la..


Nak baca sinopsis cerita, meh klik sini.. Rasanya drama melayu akhir-akhir ni hebat-hebat belaka la, semakin berkualiti..

# Malam tadi, tetiba aku nangis di hujung cerita Juvana..sedih la pulak si Kedah dah bebas dari situ #



7 comments:

  1. saya peminat Fazura! hee...cantik kan dia bertudung.. :)

    ReplyDelete
  2. Yup..truly, dia memang cantik kan..:)

    ReplyDelete
  3. ** salam kenalan dr fazilzurakil

    ReplyDelete
  4. ari tu tgk fazura kt melodi..cantik nye dia bertudung..alar tak tgk juvana smalam cehhh..
    dh bebas ye si kecik tu hehe..

    tertido awai huhu..

    ReplyDelete
  5. Juvana malam tadi meamng touching kan...

    tapi tak bestlah, warden raja tu memang ada agenda tersembunyi...huhu

    Akak pun macam tertunggu2 drama ni, tp tak berapa suka Fauziah Gous. Dia ada juga kan..

    Fazura memang best, cantik, n pandai berlakon..:)

    ReplyDelete
  6. fazilzura-salam kenal..:)

    pinkymomma-kan pinkymomma, serius dia memang cantik..kalau bertudung betul, confirm bertambah ramai peminat.

    kak yus-aah kak, saya nangis tu..fauziah gous best apa kak..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...