21.7.11

Cari makanan Mong

Salam,

Layan gambar dulu eh..ni last week masa keluar dengan adik aku yana, dia sibuk nak cari makanan untuk Mong kesayangan dia tuh..

yana berangan nak belikan rumah tu untuk Mong
zara pun boleh masuk dalam tu tau..


ntah apa la yang dibincangkan dengan amoi seksi tu..


nengok tempat tidur untuk binatang-binatang peliharaan, cantik kan?

Hari ni adalah hari yang tak berapa best..Selalunya aku susah nak bangun pergi bilik air..Tapi hari ni, belum sampai setengah hari, dah berapa kali aku ulang alik ke bilik air..paham tak? Tak paham? Tak paham takper..Kenapalah ko perut?..

4 comments:

  1. Kalau dirindui selalu dgn tandas memang bercinta rasanya. Dah tu kena lama-lama lgai. Kena cari penawar B. Kalau tak boleh lembik...

    ReplyDelete
  2. Dah pun kak, nasib petang ni reda sikit..tak taulah apa yang saya makan ni..

    ReplyDelete
  3. Yer kak yus....kesian kat saya ni..huhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...